Dobrodošli

 

Zdravo, moje ime je Dijana i ja sam nutricionista.
Ako vas interesuju lični pogledi jednog nutricioniste onda je ovo prava stvar za vas. Nemam profesionalnu deformaciju :), kako kažu neki iz moje okoline. Pošto dolazim iz Vojvodine, tj. Subotice, naravno da obožavam sve moguće domaće mesne prerađevine. Sve ih rado jedem, samo ima jedna caka, a to je količina. Sve što jedem je umereno, naučila sam da prepoznam signale koji kažu da mi ne treba više hrane.
Kao i većina devojaka, eksperimentisala sam sa raznim dijetama, bezuspešno. Najveći uspeh sam postigla kada sam počela da imam 4 do 5 obroka u toku dana, da pijem oko 2 l vode dnevno i da se bavim sportom.
Da bih vas uverila da je to sve moguće, reći ću vam da do dvadeset i neke godine nisam doručkovala, naravno vodu sam pila samo kada sam umirala od žeđi. Što se sporta tiče, 2 puta sam se upisivala u neke klubove i vežbala samo 3 meseca, sebe ubedila da nisam sportski tip.
Uvek sam čitala časopise o zdravlju i lepoti,  pa sam jedan dan konačno odlučila da moram svako  jutro doručkovati, piti vodu i kada ne osećam žeđ.
Kada sam upisala studije za nutricionistu onda sam počela i da vežbam. Verujte nisam bila student koji je imao na pretek vremena pa je odlučio da ubaci novu aktivnost. Pošto sam bila samofinasirajući student morala sam da radim, naravno predavanja su bila obavezna. Shvatila sam da bih bila u dobroj kondiciji moram  početi  sa vežbanjem. Kao student nisam imala novca za razbacivanje,  te sam znala da ako se upišem u neku teretanu neću moći tako lako da odustanem. Rekla sam sama sebi da će mi prva 2 do 3 meseca biti najteža pa ću mrzeti dan kada sam odlučila da se upišem u teretanu, ali vredelo je.
Došla sam do toga da ne izlazim iz kuće ako ne doručkujem, da uvek nosim vodu sa sobom i da me grize savest ako ne radim neke vežbe barem 3 puta nedeljno. Čak sam vežbala u trudnoći do devetog meseca.
Ovo je samo dobrodošlica, biće toga još.
Do sledećeg puta.

About zdravlje na dan

Nutricionista koji voli da sije i kuva!

Leave a Reply

